loading...
بهترین خوانندگان جهان
Sajjad S.M بازدید : 17 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویا به نام تب تند

متن آهنگ پویا به نام تب تند

از تب تند من نترس که عاشق چشات منم

هزار سالم بیاد بره کم نمیشه از خواستنم

از تب تند من نترس که یه روزی عوض بشم

از تو به قیمت جونم محاله که دست بکشم

مگه نمیبینی چشام بارونی خواستنته

دارم حسودی میکنم به پیرهنی که تنته

مگه نمیدونی دلم دلتنگ با تو بودن

غصه هیچ چیز و نخور عشق همیشه با منه

از تب تند من نترس که عاشق چشات منم

هزار سالم بیاد بره کم نمیشه از خواستنم

تگ دوم آهنگ جدید پویا به نام تب تند

یادت باشه با یک نگاه اینجوری عاشقت شدم

چه برسه به یک روزی که بیای بشی مال خودم

وقتی تو رو حس میکنم حتی نفس نمیکشم

نفس هامو میخوام چیکار من اگه عشق تو بشم

ترسیدی نداره عاشقی منتظرم بهم بگی

دوسم داری دوسم داری تا اخر دیوونگی

از تب تند من نترس که عاشق چشات منم

هزار سالم بیاد بره کم نمیشه از خواستنم


لینک فایل حجم فایل
Pouya_Tabe_Tond.mp3 4797.369 KB

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 119